Saturday, December 11

CERIA atau DERITA ?

hmhmhm .. perghh ! sedih giler babi laa .. ! pagi td aku ngan die epy epy jeaa msg .. kuang men mesre lgi beb ! tetibe petang , hancur !

aku sengajea je r nak tengok die sayang aku kea tak , aku wat2 r tnye ,
       "nk tk klo kt msg selang2 hri?''

aku pikir die tk nak , rupenye dea kate tak kesaa .. arghhhh ! ape aku nak buadd ? aku tk ley ahh berpisahh ngan die ! isyhh .. terpakse r relaa .. kauu punn tk kan nak jilat ludah yg kau dahh buang an ??

die ley keaa tk msg aku ?? sedangkan aku lambt balas sikit jeaa die dahh antau msg komen bnyk agy ! HAHAHA ! after magrib ak msg dea .. wat2 ckp .. kt stop kt sini jea .. kt mule malam nie tk yh msg .. ko nak tw dea jwb pe ?? ''BOLE BOLE!!" pergghhhh .. tak menyirap ke atie kau ?? dea mcm nak sgt tkyh msg .. k fine r .. aku say bye , nite

hadoiyyy !! dahh mule rinduu nak dgr phone bergegar , macam mane ni ??
ahhh ! tahan nina ! sabar !
aku tak tahan laa .. !
aku sayng dea giler babi ! aku takot dea ade gf baruu .. tu jeaa !!

aku terpikir .. kalo dea tk msg aku , dea msg sapeee !!!!
setiap kali mcm ni , aku mesti teringat kes dea ngan miraa uh !

ahhhhhhh ! FUCK name miera tu laaa ! mcm syialll jeaa ..

akuu harap dea tk curang .. hmhmhm .. dea un tk msg aku .. so phone rase mcm nak campak jer ! aku pikir die tk syg aku , tp LAST ! die sent msg , kate rinduu sgt2 .. HEHEHE ! heppi nyee ! kami msg laa .. hahaha

lalalala ~ end off story .. nite ..

0 Comments:

Post a Comment

tq for the comment ! :)

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home