Sunday, December 12

12/12/2010

huhu ! giler bezt td .. aku , lisa , yus , wada , eqin , ayu  keluar nak sambot bufday eqin .. qhairil , syafiq and fizi follow ! fulamak ! berbunga laa hati dak yus fizi ade .. hahaha ..

lepak lepak , then wat haluan masing masing .. lisa+qhairil .. yus+fizi leaa .. sape ag .. syafiq ngan ayu .. aku ngan sapeaa ?? anas ?? hehehe .. biar rahsiaa kodd :) hee ~ pape un memang bezt ! si syafiq ngan ak memang mcm anjing ngan kucing .. asal jumpe nak menganjing .. hadoiyy ! haha !

sepanjang aku jalan .. phone kat tgn aku .. ape lg .. msg anas laa .. die ta follow .. sedihh seyhh .. ta peaa .. t kol die terubat laa rinduu .. haha ..

nak story pasal adq aku yg bangang niyhh .. geram sgt aku ngan die .. die sukeaa nau menyamar jd pak we aku ,, adoi .. adq kandung tuu .. mentang mentg die tinggi .. aku sedar aku pendek SIKEDD !! hahahaha ;) jalan2 , and then . stop kdai bju . ade laa akq nie .. adq kesayangan aku belikan aku baju ! hehe .. sekali .. akq kedai uh cakap ..

        "belikan awek bju ke ? awek ea ? "

heyy ! dasar bodoe punyer adq .. die jawab HA'A .. isyyhhhh !!
sengaje nau .. sukea sgt menyamar jd pak we aku .. perasan ! haha .. aku gtew anas .. anas un kate .. afif penah cakap kat die yg afif suke aku ! masyaALLAH ! afif ! kau adq akq laa sengal !! haha !

petang pas zohor .. pasangan tak berkapel lisa & qhairil duduk bersebelahan kat kosi . malas nak kco .. haha .. ape lerr dowg borkk kann ?? nak taw nak taw !! hehe !
pastuu , dowang bngun , dowang kate nak chauw , alaa weyy .. lex ahh .. upenyerr downg nk g pantai klebang ! fewiit ! <3 haha .. sweety tuu :)

haiyaa .. dahh petang .. terpaksee pulang .. bnyk dapat barang free org bg .. haha .. nak smbut bufday kawan . tp aku yg bnyk dapat adiah .. hoho ! sapea nye bufday sebenarnye .. aku keaa eqinn ?? hahaha ..

k , r .. sakitt tgn nak taip bebanyak ! mau makan ! tata ~

hahaaha ! gedik tak kakaq2 kami td ?? hehe

adeq aku ngan membe die yang giler2 .. sape snap ?? aku laa .. hehe

hahahaha ! eqin eqin ! adoi .. tunjuk jam lerr tu .. bf bg td ! hehe
ohh bff tercintee , niyy time kat kdai bawah uhh .. wada & yus


setelah penat berjalan .. duduk menunggu bf masing2 beli air ! hahahaha

0 Comments:

Post a Comment

tq for the comment ! :)

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home